Victor Hansson som kom till Växjö för två år sedan från Åstorp/Kvidinge har förlängt sitt kontrakt med Växjö och skrivit på för ytterligare två säsonger.
– Jag trivs med helheten i Växjö, både i Växjö Vipers och i staden. Här vet jag att jag kan fortsätta att utvecklas och bli så bra som jag vill säger Victor Hansson till Växjös hemsida. 20-årige Hansson har den här säsongen gjort 6 mål och 5 assist.
– Vi är jätteglada för denna förlängning. Vi vet att vi får en spelare som kommer att jobba stenhårt i varje läge för både sin egen utveckling och lagets. Victor är ett gott föredöme för alla ungdomar som vill nå långt inom innebandyn, säger Christian Guntsch, tränare