Källa · Svensk Innebandy

Kundtjänst sommarstänger

ovrigt#kundtjänst#sommarsemester

Svensk Innebandys kundtjänst stänger för sommarsemester under en fyraveckorsperiod i juli.

Kundtjänsten håller stängt från och med den 29 juni till och med den 24 juli. Under denna tid är personalen på semester. Kundtjänsten återöppnar enligt ordinarie öppettider den 27 juli.

Om du har ett ärende som inte kan vänta kan du skicka ett mejl till [email protected]. Forumet svarar på inkomna meddelanden när verksamheten startar upp igen eller när det finns möjlighet under sommarpausen.

Läs hela artikeln på Svensk Innebandy

Öppnas i ny flik på innebandy.se

Relaterade nyheter