Källa · Innebandymagazinet
Bryter tystnaden om uppbrottet – berättar varför han lämnar Linköping
- Sammanställt av Redaktionen ibnytt.se
Efter fem säsonger tackade Lukas Eldholm för sig i Linköping. Sedan dess har spekulationerna om nästa klubb varit många. Nu berättar den danska landslagsstjärnan för Innebandymagazinet om uppbrottet, kontakten med Lund och varför han tror…
Läs hela artikeln på Innebandymagazinet
Öppnas i ny flik på innebandymagazinet.se
Relaterade nyheter