TV: "Han får väl en elstöt eller något"

Klassiskt kurr i den första perioden av matchen Höllviken-Mullsjö när Fredrik Sjöstedt och Kim Ganevik delade ut varsin knuff på varandra. Domarna valde att fria och inte döma något i situationen och i periodpausen kommenterade Kim Ganevik det inträffade. — Jag springer och stäl…

Klassiskt kurr i den första perioden av matchen Höllviken-Mullsjö när Fredrik Sjöstedt och Kim Ganevik delade ut varsin knuff på varandra. Domarna valde att fria och inte döma något i situationen och i periodpausen kommenterade Kim Ganevik det inträffade.

— Jag springer och ställer mig och han sätter klubban i ryggslutet på mig. Jag nuddar han lite med klubban i bröstet och så får han väl en elstöt eller något. Det var väl det som hände, kommenterade Ganevik till SSPLay.se.

Ganevik som trivs när det blir matcher av hetare karaktär.

— Ja det gör jag. Det är ett gnälligt lag och jag är gnällig själv så det passar mig bra.

Mullsjö vann matchen med klara 9-4.

LÄS MER: Två mål av Tarenius: "En match i ska städa av" TV: Se målen från matchen här 

Läs också